Про журнал

Засновник і видавець: Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Рік заснування: 1996.

Журнал є правонаступником  журналу "Вересень".

Вид видання: науково-методичний, інформаційно-освітній журнал.

ISSN онлайнової версії: 2788-4651

ISSN друкованої версії: 2788-4643

Галузь науки: педагогічні науки.

Статус видання: загальнодержавне.

Періодичність: вихід журналу чотири рази на рік.

Проблематика журналу: теорія, методика й практика загальної педагогіки, історії педагогіки, філософії освіти, теорії навчання, виховання та професійної освіти,  корекційної та соціальної педагогіки, психології, інклюзивного навчання, управління освітою, освітньої політики, освітньої інноватики,  інформаційно-комунікаційних технологій в освіті та науці тощо.

У журналі публікуються результати сучасних теоретичних та експериментальних досліджень у галузі педагогіки, здійснених авторами із зазначених проблем; розкриваються педагогічні, психологічні, історичні та соціальні аспекти, які зумовлюють актуалізацію поставленої проблеми і допомагають вирішувати її на сучасному етапі розвитку суспільства й освіти; рецензії та наукові праці.

Реєстрація журналу: зареєстрований Міністерством юстиції України. Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: від 20 лютого 2019 року, серія КВ № 23794–13634ПР.

Мета: розвиток наукового потенціалу в галузі освіти шляхом створення інформаційного простору для якісної публічної комунікації та фахового розвитку науковців, педагогів, керівників закладів освіти та його інтеграції у світовий науковий простір.

Завдання:

  • оприлюднення та відкрите обговорення основних результатів наукових досліджень, інноваційних освітніх практик, науково-дослідних робіт;
  • наукова, експертна, інформаційно-аналітична, методична підтримка освітян щодо впровадження стратегічних напрямів реалізації державної політики в галузі освіти;
  • поширення законодавчої, наукової, методичної інформації щодо освітніх інновацій, педагогічної теорії та практики, діяльності науково-методичних установ і закладів освіти.

Структура видання складається з таких тематичних рубрик:

  • Філософія освіти.
  • Освітня політика.
  • Школа управління.
  • Теорія, методика і практика навчання.
  • Теорія, методика і практика виховання.
  • Теорія, методика і практика професійної освіти.
  • Психологія.
  • Інклюзивне навчання.
  • Інноватика в освіті (експерименти, проєкти).
  • Освітні розвідки (дослідження).
  • Події наукового життя; рецензії, відгуки.
  • Моніторингові дослідження.

У кожному випуску журналу не обов’язково мають бути представлені всі рубрики (лише за наявності матеріалів, надісланих для публікації).

Журнал може мати спеціальні випуски (тематичні, приурочені до певної події, дати тощо).