Це застарівша версія, яка була опублікована 2020-08-28. Прочитайте найбільш нову версію.

УДК 37.036.5 ORCID iD 0000-0002- РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ СЛОВЕСНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У КОНТЕКСТІ ІДЕЙ В. СУХОМЛИНСЬКОГО

Автор(и)

  • Ірина Звьоздка

Ключові слова:

Ключові слова: інтерактивні технології, традиційні форми роботи, інновації, творчі здібності.

Анотація

Зміни життя в сучасному світі вимагають і змін мети та призначення сучасної
освіти. Інтерактивні методи навчання нині є актуальним способом роботи педагога в
будь-якому освітньому закладі. Адже ці методи, на відміну від традиційних, базуються
на активній взаємодії учасників навчального процесу, при цьому основне значення
надається взаємодії слухачів між собою. Такий підхід дозволяє активізувати навчальний
процес, зробити його більш цікавим та менш втомлюваним для учасників. Крім того,
взаємодія інтерактивних технологій із активацією творчих здібностей учнів є досить
ефективною в навчальному процесі.
Автор статті вказує, що зацікавленість є ефективним засобом успішного навчання, необхідною умовою досягнення позитивних наслідків. Видатний педагог В. Сухомлинський вважав, що навчальний процес у сучасній школі повинен розвивати всемогутню радість пізнання. Лише тоді, коли дитина зацікавиться матеріалом, у неї виникне бажання дізнатися про нього більше. Ефективне навчання неможливе без активізації пізнавальної діяльності, розвитку творчих здібностей. Перед учителем постає проблема пошуку ефективних методик варіативних форм навчання школярів. Тому автор вважає, що такими методами є інтерактивні методи навчання.

Посилання

Voloshyn K. O. (2003). Pedaghoghichna systema V. Sukhomlynsjkogho [The pedagogical system of V. Sukhomlinsky]. Naukovi zapysky TDPU im. V. Ghnatjuka:

pedaghoghika, № 11 (ukr).

Drajden Gh. (2005). Revoljucija v navchanni [A revolution in learning]. Ghordon Drajden, Dzhannet Vos ; pereklad z anghl. M. Olijnyk. Ljviv: Litopys, 542 (ukr).

Malynovych L. M., Leghendzevych Gh. Ja. (2014). Vplyv interaktyvnykh tekhnologhij navchannja na osobystistj majbutnjogho fakhivcja [Influence of interactive

training technologies on the personality of the future specialist]. Naukovyj visnyk Ljvivsjkogho derzhavnogho universytetu vnutrishnikh sprav, № 11, 121–131 (ukr).

Sukhomlyns'kyj V. O. (1977). Pavlysjka serednja shkola [Paul's High School]. Vybrani tvory v 5 tomakh, T. 4. K., (ukr).

Sukhomlyns'kyj V. O. (1977). Serce viddaju ditjam [I give my heart to the children]. Vybrani tvory v 5 tomakh, K.: Rad. shkola, T. 3., 7–279 (ukr).

Sukhomlyns'kyj V. O. (1988). Sto porad uchytelevi [One hundred tips for the teacher]. K.: Rad. shkola, 310 (ukr).

O. I. Pometun, A. V. Pyrozhenko (2004). Suchasnyj urok. Interaktyvni tekhnologhiji navchannja: naukovo-metodychnyj posibnyk [Modern lesson. Interactive

learning technologies: a scientific and methodological manual]. K.: A.S.K., 8–24 (ukr).

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-08-28

Версії

Номер

Розділ

Статті