УДК 371.213.212.09 ORCID ІD 0000-0003-2976-4429 СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: СУТНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ М. МОНТЕССОРІ

Автор(и)

  • Поліна Міленіна державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»

Анотація

Стаття присвячена Марії Монтессорі – відомому італійському педагогу, осново-
положнику системи сенсорного розвитку дітей дошкільного віку, побудованої на основі педагогічної гігієни, педагогічної антропології та експериментальної психології. Автор статті схарактеризував сенсорний розвиток як підґрунтя Монтессор педагогіки, в основу якої покладено роботу зі спеціальним сенсорним матеріалом; визначив один із основних принципів системи М. Монтессорі, що ґрунтується на засадах антропології, фізіології, анатомії та психології,  виховання відчуттів; акцентував на розумінні вченою значення відчуття як початкового джерела всіх знань людини про світ і себе, тобто сенсорного розвитку, з якого починається відображення дитиною дійсності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-14

Номер

Розділ

Статті