СТВОРЕННЯ СИТУАЦІЇ УСПІХУ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Наталія Степанюк Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти https://orcid.org/0000-0002-5677-2734

DOI:

https://doi.org/10.54662/veresen.4.2021.01

Анотація

Стаття присвячена мотиваційному компоненту навчальної діяльності школяра. Виокремлено методи та прийоми, які варто застосовувати в умовах навчально-виховної діяльності задля підвищення успішності здобувача освіти. Проаналізовано різні підходи до тлумачення терміна «мотив» та «мотивація» в науковій літературі. Розглянуто успішність школярів у навчальній діяльності, що виявляється у вираженні інтересу до навчального предмета. Доведено, що чим вищий рівень мотивації молодшого школяра, тим більших зусиль він докладає і, відповідно, вищих результатів він може досягти.

Посилання

Chornei, I. D. (2014). Psykholohichni aspekty rozvytku motyvatsii molodshoho shkoliara u navchalnomu protsesi [Psychological aspects of junior student motivation development in the educational process]. Nova pedahohichna dumka, 4 (80), 165 (ukr).

Darahan, T. (2010). Rol uchytelia u formuvanni pozytyvnoho stavlennia uchniv do navchannia [The role of the teacher in the formation of a positive attitude of students to learning]. Pochatkova shkola, 4, 69–70 (ukr).

Dokuchyna, T. O. (2011). Motyvatsiia navchannia yak zaporuka stymuliuvannia uchniv do dosiahnennia uspikhu [Motivation of learning as a guarantee of stimulating students to succeed]. Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka, Vyp. 8, 32–37. Kamianets-Podilskyi: PP Zvoleiko D. H. (ukr).

Henkal, S. E. (2020). Sytuatsiia uspikhu yak umova formuvannia motyvatsii uchniv do navchannia biolohii [The situation of success as a condition for the formation of students' motivation to study biology]. Sumy: Vyd-vo: Sum DPU imeni A. S. Makarenka (ukr).

Markova, A. K., Matis, T. A., & Orlov, A. B. (1990). Formirovanie motivacii uchenija [Formation of motivation for learning]. M.: Prosveshhenie (rus).

Masol, L. M., Haidamaka, O. V. & Kolotylo, O. M. (2020). Mystetstvo. 3 klas [Art. 3rd grade]. K.: Heneza (ukr).

Masol, L. M., Haidamaka, O. V. & Kolotylo, O. M. (2020). Mystetstvo. 4 klas [Art. 4rd grade]. K.: Heneza (ukr).

Radchenko, M. (2020). Pytannia rozvytku humanistychnoho pidkhodu do vyvchennia osobystosti [Questions of humanistic approach to the study of personality]. Tekhnolohii, instrumenty ta stratehii realizatsii naukovykh doslidzhen [Technologies, tools and strategies for the implementation of scientific research]. Kherson, Ukraina: MTsND, 90. DOI: https://doi.org/ 10.36074/20.03.2020.08 (ukr).

Savchenko, O. Y. (2015). Diahnostyka i dydaktychni umovy formuvannia u molodshykh shkoliariv motyvatsii uminnia vchytysia [Diagnosis and didactic conditions of formation of motivation of learning ability in junior schoolchildren]. Ukrainskyi pedahohichnyi zhurnal, 1, 85–87 (ukr).

Semenova, E. M. (2006). Trening jemocional'noj ustojchivosti pedagoga [Emotional Resilience Training for Teachers]. M.: Psihoterapija (rus).

Sydorenko, O. B. (2014). Impulsyvnist u povedintsi molodshykh shkoliariv tа shliakhy yii podolannia [Impulsiveness in the behavior of younger students and ways to overcome it]. Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Seriia: Psykholohichni nauky, vyp. 121 (2), 138–143 (ukr).

Tereshchuk, H. V. (2017). Indyvidualizatsiia navchannia v konteksti idei kontseptsii Novoi ukrainskoi shkoly [Individualization of education in the context of ideas of the concept of the New Ukrainian school]. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu im. Volodymyra Hnatiuka. Seriia: pedahohika [Scientific notes of Ternopil National Pedagogical University. Vladimir Hnatiuk. Series: pedagogy], vyp. 2, 6–16. DOI: https://doi.org/ 10.25128/2415-3605.17.2.1 (ukr).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-13

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають