ВИКОРИСТАННЯ АНАЛІТИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ВАЖЛИВОГО ЕЛЕМЕНТУ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.54662/veresen.1.2023.07Ключові слова:
аналітика, інтернет-маркетинг, інформаційно-освітнє середовище, інформація, комунікація, контент, соціальні медіаАнотація
У статті продемонстровані основні аналітичні можливості таких інструментів для роботи з контентом, як «Професійна інформаційна панель», «Meta Business Suite» та «YouTube Студія», які стануть у пригоді керівникам закладів освіти, відповідальним особам під час побудови комунікаційної стратегії закладу освіти, підвищення його іміджу та рівня конкурентоспроможності. Як приклад використана сторінка Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти в соціальній мережі «Facebook» та канал на відеохостингу «YouTube», які є частиною інформаційно-освітнього середовища МОІППО. Проаналізовані різні підходи до тлумачення поняття «інтернет-маркетинг» для відстеження трансформації його змісту протягом історії розвитку маркетингу в Інтернеті. Запропоновано кроки для покращення моделі взаємодії в закладі освіти зі здобувачами освіти й аудиторією в соціальних мережах на основі запитів, уподобань та особливостей ринку освітніх послуг.
Посилання
Global Digital Insights 2022. Data Reportal. (n.d.). Retrieved January 27, 2023, from: https://cutt.ly/T9b3a0J (eng).
Kotler, P. (2003). Marketing insights from A to Z: 80 concepts every manager needs to know. John Wiley & Sons (eng).
Lykholat, S. M., Patskal, O. M. (2022). Internet-marketynh v systemi upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva [Internet marketing in the management system of the enterprise's marketing activities]. Lviv: University of Business and Law. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7100834 (ukr).
Semenova, A. M. (2013). Internet-marketynh v Ukraini: peredumovy vynyknennia, osoblyvosti stanovlennia, perspektyvy rozvytku [Internet marketing in Ukraine: prerequisites for the emergence, peculiarities of formation, prospects for development]. Kyiv: Polytechnic Institute (ukr).
Shevchenko, H. V. (2021). Stvorennia infohrafiky v servisi «Canva dlia navchannia» [Creating infographics in the «Canva for education» service]. Veresen, 3 (90), 121–132. DOI: https://doi.org/10.54662/veresen.3.2021.10 (ukr).
Shpylyk, S. V. (2015). Internet yak efektyvnyi marketynhovyi instrument suchasnoho pidpryiemstva [The Internet as an effective marketing tool of a modern enterprise]. Ternopil: National Technical University (ukr).
The Four Faces of Digital Marketing: American Marketin Association. Retrieved from: https://cutt.ly/U9b3AqR (eng).
The number of smartphone users worldwide. Retrieved from: https://www.statista.com/statistics/330695/number-of-smartphone-users-worldwide (eng).
USAID-Internews survey on media consumption in Ukraine (2022). Retrieved from: https://internews.in.ua/wp-content/uploads/2022/11/Ukrainski-media-stavlennia-ta-dovira-2022.pdf (ukr).
Zaporozhchenko, M. V. (2019). Kontseptsiia informatsiino-osvitnoho seredovyshcha Mykolaiskoho oblasnoho instytutu pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity [The concept of information and educational environment of the Mykolaiv Regional In-Service Teacher Training Institute]. In V. I. Shuliar, V. V. Stoikova & T. V. Bundiuchenko. Naukovyi ta praktychnyi dosvid vprovadzhennia mediaosvity v informatsiino-osvitnii prostir Mykolaivskoho oblasnoho instytutu pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity, 27–44. Mykolaiv: OIPPO (ukr).