ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ПОГЛИБЛЕНОГО ВИВЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Автор(и)

  • Наталія Логвіненко

Ключові слова:

Ключові слова: сучасне українське фентезі, міфи, язичницькі боги, духовні сили, гуманітарна культура, національна ідентичність.

Анотація

Особливості застосування методу проектів у процесі поглибленого вивчення національної літератури забезпечуються системою факультативних занять, на яких розглядається сучасне фентезі. Вивчення української міфології як невідємної частини рідної і світової культури стає підґрунтям для розуміння творів жанру фентезі, їх відмінностей від творів наукової фантастики.

Проектна діяльність має тісний зв’язок з компетентнісно спрямованою освітою як принципово новою парадигмою сучасного освітнього простору,  бо навчає набувати знання в процесі самостійної пошукової роботи та виконувати навчальні завдання.

Ключові слова: сучасне українське фентезі, міфи, язичницькі боги, духовні сили, гуманітарна культура, національна ідентичність.

Посилання

Bulashev Gh. (1992). Ukrajinsjkyj narod u svojikh leghendakh, relighijnykh poghljadakh ta viruvannjakh. Kosmoghonichni ukrajinsjki narodni poghljady ta viruvannja [The Ukrainian people in their legends, religious views and beliefs. Cosmogonic Ukrainian folk views and beliefs]. K.: Dovira, 414, 5–15 (ukr).

Jermakov I. Gh., Puzikov D. O. (2007). Zhyttjevyj proekt osobystosti: vid teoriji do praktyky. Praktyko zorijentovanyj posibnyk [Life project of the personality: from theory to practice. Practically oriented manual]. K.: Osvita Ukrajiny, 212 (ukr).

Zavadsjka V., Muzychenko Ja., Talanchuk O., Shalak O. (2002). 100 najvidomishykh obraziv ukrajinsjkoji mifologhiji [100 most famous images of Ukrainian mythology]. K.: Orfej, 448 (ukr).

Zavitajlo T. (2006). Zbroja voghnju [Weapon of Fire]. K.: Nash chas, 144 (ukr).

Koncepcija literaturnoji osvity [The concept of literary education]. Avaliable at: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/13508/ (ukr).

Loghvinenko N. M. (2014). Suchasne ukrajinsjke fentezi. Navchaljna proghrama kursu za vyborom. 8–9 klasy [Modern Ukrainian fantasy. Optional course curriculum. Grades 8–9]. Ukrajinsjka literatura v zaghaljnoosvitnij shkoli, № 2, 48, 35–39 (ukr).

Novoseljsjka S. V. Proektna dijaljnistj uchniv na urokakh ukrajinsjkoji movy ta literatury [Project activity of students in the Ukrainian language and literature lessons]. Avaliable at: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/36484/ (ukr).

Plachynda S. (2013). Mify i leghendy Davnjoji Ukrajiny [Myths and legends of Ancient Ukraine]. K.: FOP Stebljak O.M., 304 (ukr).

Chanova M. (2003). Metod proektov v sisteme problemnogo obuchenija proektov [The project method in the system of problem-based learning of projects]. Sibirskij uchitel', № 1. Avaliable at: http://www.ioso.ru/distant/project/meth (rus).

Shevchuk V. Gheorghij Bulashev ta jogho pracja pro ukrajinsjkyj narod [Gheorghij Bulashev and his work on the Ukrainian people]. K.: Dovira, 414, 5–15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-08-29 — Оновлено 2020-08-29

Версії

Номер

Розділ

Статті