КВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ОДИН З НАЙЕФЕКТИВНІШИХ ЗАСОБІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ
DOI:
https://doi.org/10.54662/veresen.1.2022.04Ключові слова:
дошкільна та початкова освіта;, інновація;, квест-технологія;, наступністьАнотація
Упровадження інноваційних технологій в освітній процес висуває нові вимоги до підготовки педагога, який має бути підготовленим до застосування інновацій. У статті визначено особливості забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою засобами квест-технології. Подано структуру поєднання змісту освітніх напрямів Базового компонента дошкільної освіти та освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти. Здійснено порівняльний аналіз освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва» Базового компонента дошкільної освіти і освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти.
Посилання
Basic component of preschool education in Ukraine [Electronic resource] - Access mode: http://surl.li/jiwf
Boldovsky, V.V. (2018) Quest is a very simple method. Manual for creating quests / VV Boldovsky, VM Shustka. - Kaniv. 43.
Dychkivska, I. M (2004) Innovative pedagogical technologies: textbook / I.M Dychkivska. - К.: Академвидав, 352.
State Standard of primary education. [Electronic resource] - Access mode: http://surl.li/tctb
Krutiy, K.L (2018) STREM-education, or Paths to the Universe: an alternative program for the formation of a culture of engineering thinking in preschoolers / author team; Scientific adviser KL Krutiy. - Zaporozhye: LLC «LIPS» LTD, 146.
Quests in preschool education institutions of Mykolaiv region: collection of materials of the regional creative group (2019) / For general. ed. GS Milenina. - Mykolaiv: OIPPO, 100.
Sokol ,I. M. (2014) Classification of quests. Pedagogy of formation of creative personality in higher and secondary schools. Zaporozhye: CPU, Vip. 36 (89). 369 - 375.
Khvashchevskaya, O. O. (2018) Modern pedagogical technologies of training future primary school teachers in the context of NUS. Teacher professionalism: theoretical and methodological aspects. Vip. 8 (2). 143–146, DOI.10.31865 / 2414-92.8 (2) .2018.153790.