БЕРЕГИНЯ МУЗЕЮ «ЖИВОТОКИ»
DOI:
https://doi.org/10.54662/veresen.1.2021.12Анотація
Статтю присвячено дослідженню внеску Ганни Миколаївни Ковтун у розвиток історії та культури рідного краю, краєзнавства Снігурівщини Миколаївської області. Вона вдумливий учитель-краєзнавець, який багато років займається краєзнавчо-дослідницькою роботою разом із своїми вихованцями. Автор спробує висвітлити життєвий та творчий шлях учителя, який через усе своє життя проніс любов і повагу до історичного розвитку рідного краю. Акцентовано увагу на тому, що діапазон краєзнавчих досліджень Ганни Миколаївни дуже широкий: історія, козацька доба на Снігурівщині, голодомор, релігія, культура, освіта, традиції та обряди бойків на Півдні України, відомі люди села Павлівка Снігурівського району Миколаївської області. Автор дослідив творчий шлях педагога-музейника, педагога-новатора, педагога-краєзнавця, який разом із своїми вихованцями зростає сам і навчає їх вести глибокий краєзнавчий пошук історії свого краю на прикладах життя односельчан, що тісно переплелося з історичним розвитком нашої Держави. Авторка висвітлила участь дітей у краєзнавчих форумах, конференціях, конкурсах краєзнавчої тематики.
Посилання
Referens
Blahodatna, Z. I. (2016). Kraieznavcha robota – shliakh do piznannia istorii narodu [Local lore work – a way to learn about the history of the people]. Snihurivka. RDA. 29.02.2016 Retrieved from: snigurivka-rda.gov.ua› humanitarian › news (ukr).
Dlinna, T. I. (2016). Boiky na Snihurivshchyni: zberezheni sviatyni [Fights in the Snihuriv region: preserved shrines.]. Holos Snihurivshchyny. 4.05.2016. Retrieved from: golosnigurivshchini.golos.mk.ua@gmail.com (ukr).
Filipchuk, N. O. (2020). Muzeina pedahohika yak teoretychna osnova pedahohichno-osvitnoi diialnosti kulturno-osvitnikh ustanov [Museum pedagogy as a theoretical basis of pedagogical and educational activities of cultural and educational institutions]. Profesiina osvita vprodovzh zhyttia u XXI stolitti. Visnyk kafedry YuNESKO, 2, 62. Doi.org/10.35387/ucj.2(2).2020.61-70 (ukr).
Kolomiiets, R. F. (2010). Narodoznavchyi muzei «Zhyvotoky» – nevidiemna skladova navchalno-vykhovnoho protsesu Pavlivskoi ZOSh Snihurivskoho raionu [Museum "Zhyvotoky" – an integral part of the educational process of Pavlovsk Secondary School of Snihuriv district]. Mykolaiv (ukr).
Maiko, S. M. (2017). Shkilnyi muzei yak forma dodatkovoi osvity [School Museum as a form of additional education]. Pedahohichnyi poshuk. Naukovo-metodychnyi visnyk, 2, 64. (ukr)
Volos, O. V. & Dlinna, T. I. (2006). Naukovo-metodychni porady shchodo orhanizatsii kraieznavchoi roboty z uchnivskoiu moloddiu [Scientific and methodical advice on the organization of local lore work with students]. Mykolaiv: OIPPO (ukr).