ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.54662/veresen.2.2023.02

Ключові слова:

додатки Google, особистий онлайн-простір, персональне освітнє середовище, планування професійної діяльності, цифрові інструменти

Анотація

У науково-методичній статті досліджено сучасні цифрові інструменти для планування професійної педагогічної діяльності, можливості їхнього використання для створення персонального освітнього середовища вчителя. Визначено його особливості. Удосконалено класифікацію онлайн-сервісів для створення освітнього контенту, пошуку, відбору та аналізу інформації; планування; організації та проведення онлайн-контролю; системи дистанційного навчання; онлайн-взаємодії; онлайн-комунікації. У розвідці описано практичне застосування таких цифрових сервісів, як Google Календар, Google Завдання, Google Keep та Symbaloo для ефективного планування професійної діяльності вчителя.

Посилання

Artemenko, V. B. (2014). Personalni navchalni seredovyshcha v dystantsiinomu navchanni: dosvid rozroblennia ta vykorystannia [Personal educational environments in distance learning: experience in development and use]. L., 5–6 (ukr).

Bartolomé, A. (2017). Personal Learning Environments: A study among Higher Education students' designs. International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology (IJEDICT), 13(2), 21–41. Retrieved from: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1153337.pdf (eng).

Ivankova, N. A., Ryzhov, O. A. & Androsov, O. I. (2020). Alhorytm formuvannia hrupovoho ta personalnoho navchalnoho seredovyshcha zasobamy strukturuvannia osvitnoho prostoru universytetu na bazi servisiv MS OFFICE365 ta MS TEAMS [The algorithm for forming a group and personal learning environment by means of structuring the educational space of the university based on MS OFFICE365 and MS TEAMS services]. Elektronne naukove fakhove vydannia «VIDKRYTE OSVITNIe E-SEREDOVYShchE SUChASNOHO UNIVERSYTETU», 9, 26–40. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.9.3 (ukr).

Kuzminska, O. (2016). «FLIPPED LEARNING: PRACTICAL ASPECTS», Journal of Information Technologies in Education (ITE), (26), pp. 86–98. DOI: https://doi.org/10.14308/ite000574 (eng).

Morze, N. V., Bazeliuk, O. V., Vorotnykova, I. P., Dementiievska, N. P., Zakhar, O. H., Nanaieva, T. V. & Pasichnyk, O. V. ta in. (2019). Opys tsyfrovoi kompetentnosti pedahohichnoho pratsivnyka [Description of the digital competence of a pedagogical worker]. Elektronne naukove fakhove vydannia «VIDKRYTE OSVITNIe E-SEREDOVYShchE SUChASNOHO UNIVERSYTETU». Vyp. spetsvyp., 1–53. Retrieved from: https://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/263/pdf https: DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019s39 (ukr).

Morze, N. V. & Spivak, S. M. (2017). Formuvannia suchasnoho khmarooriientovanoho personalizovanoho osvitnoho seredovyshcha, vrakhovuiuchy IKT-kompetentnist uchasnykiv navchalnoho protsesu [Formation of a modern cloud-oriented personalized educational environment, taking into account the ICT competence of participants in the educational process]. Open Educational E-environment of modern university, 3, 274–282 (ukr).

Professional standard for the professions «Teacher of primary classes of a general secondary education institution», «Teacher of a general secondary education institution», «Teacher of primary education (with junior specialist diploma) » // Legislation of Ukraine: [site]. Retrieved from: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v2736915-20#Text (ukr).

Shuliar, V. I. (2022). Nooosvitnii landshaft Mykolaivskoho oblasnoho instytutu pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity: transformatsiini protsesy [Neo-educational landscape of the Mykolaiv Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education: transformational processes]. Mykolaiv: Vydavnychyi tsentr «MOIPPO» (ukr).

Zakhar, O. H. (2016). Metodychna systema pidvyshchennia kvalifikatsii vchyteliv informatyky iz zastosuvanniam tekhnolohii dystantsiinoho navchannia [Methodical system of improving the qualifications of informatics teachers with the use of distance learning technologies]. (Candidate’s thesis). Kyivskyi un-t im. B. Hrinchenka. Kyiv (ukr).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-07

Номер

Розділ

Статті