ОСВІТНІ ІНСТРУМЕНТИ З ПРОФІЛАКТИКИ ВІЛ/СНІДУ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»

Автор(и)

  • Любов Погорєлова Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти https://orcid.org/0000-0002-8462-7737

DOI:

https://doi.org/10.54662/veresen.2.2023.03

Ключові слова:

інтегрований курс «Здоров’я безпека та добробут», «Маршрут безпеки», предмет «Основи здоров’я», профілактично-просвітницька робота

Анотація

У науково-методичній статті наголошено на важливості впровадження новацій просвітницько-профілактичної роботи в освітній процес. Висвітлено можливості використання освітнього інструменту «Маршрут безпеки» під час профілактичної діяльності з предмета «Основи здоров’я», курсу «Здоров’я, безпека та добробут». Досліджено низку наукових праць із цієї проблеми. Визначено шляхи ефективного впровадження «Маршруту безпеки». Подано статистичні дані щодо поширеності ВІЛ у Миколаївській області. Проаналізовано динаміку поширення ВІЛ залежно від шляхів передачі інфекції в розрізі адміністративних одиниць області. Запропоновано використання інноваційних освітніх інструментів для активізації профілактичної освітньої діяльності в закладі загальної середньої освіти під час упровадження інтерактивного продукту. Репрезентовано зміст профілактичної роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на прикладі використання «Маршруту безпеки» у форматі однойменного модуля для педагогів.

Посилання

Hrabovska, T. I., Hrabovskyi, O. V. & Batori-Tartsi, Z. I. (2014). Osnovni napriamky i formy profilaktychnoi diialnosti shchodo VIL/SNIDU v uchnivskomu seredovyshchi [The main directions and forms of HIV/AIDS preventive activities in the student environment]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Pedahohika. Sotsialna robota, 33, 46–50. Retriеved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_33_15 (ukr).

Liakh, T. L. (2010). Prosvitnytska robota shchodo profilaktyky VIL/ SNIDu v zakladakh osvity [Educational work on HIV/AIDS prevention in educational institutions]. Visnyk cherkaskoho universytetu. Output 183. Part ІІ, 58–70 (ukr).

Nerubaieva, I. O. & Fratolla, P. (2018). Marshrut bezpeky. Metodychni rekomendatsii shchodo zastosuvannia interaktyvnoho profilaktychnoho osvitnoho instrumentu z pytan reproduktyvnohozdorovia, profilaktyky VIL/SNIDu ta IPSSh [Safety route. Methodological recommendations for the use of an interactive preventive educational tool on issues of reproductive health, prevention of HIV/AIDS and STDs]. Drohobych (ukr).

Samus, V., Dubyna, S. & Berezina, O. (2018). Profilaktyka VIL/ SNID na robochomu mistsi [Prevention of HIV/AIDS at the workplace]. Kyiv (ukr).

Vitkovska, O. D. (2021). Vykorystannia pedahohiky partnerstva v osvitnomu protsesi [The use of partnership pedagogy in the educational process]. Veresen, 4 (91), 25–32. Mykolaiv: MOIPPO. DOI: https://doi.org/10.54662/veresen.4.2021.02. Retriеved from: https://september.moippo.mk.ua/index.php/sept/article/view/165/153 (ukr).

Vorontsova, T. V. & Ponomarenko, V. S. (2012). Zakhysty sebe vid VIL. Treninhy zhyttievykh navychok [Protect yourself from HIV. Life skills training]. Ternopil: «Educational book – Bohdan» (ukr).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-07

Номер

Розділ

Статті