УДК 373.31 Олена Сокуренко ORCID УПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ РЕГІОНАЛЬНОГО РІВНЯ
Ключові слова:
Ключові слова: дослідно-експериментальна робота, інтеграція, інтегроване навчання, компетентнісний підхід, Нова українська школа, освітній процес, початкова школа, цілісна картина світу.Анотація
Вимоги до змісту й організації освітнього процесу в початковій школі, що зростають, вимагають нових, ефективніших інноваційних педагогічних підходів до формування особистості, адже завданням Нової української школи є розвиток свідомої, усебічно розвиненої, творчої особистості, яка здатна до самовираження в різних видах діяльності. У статті ре презентовано результати дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня за темою «Упровадження технології інтегрованого навчання в початковій школі на засадах ідей та положень Нової української школи» на базі МОІППО та закладів освіти області. Мета дослідно-експериментальної роботи – розробити та апробувати моделі упровадження інтегрованого навчання в початковій школі на засадах ідей і положень Концепції «Нова українська школа», Державного стандарту початкової освіти.