ПРОБЛЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.54662/veresen.3.2022.06Ключові слова:
дистанційне навчання, навчання онлайн, потреби організму у русі, урок фізичної культури, фізичні вправиАнотація
У статті розкрито загальні та специфічні проблеми вчителів фізичної культури закладів загальної середньої освіти з організації уроку фізичної культури в умовах дистанційного навчання. Серед специфічних проблем вказано такі: обмежений простір домашнього помешкання; неможливість використання матеріально-технічної бази школи, спеціального обладнання та інвентарю; неможливість застосування ігрового та змагального методів, що спричинює брак мотивації учнів для якісного виконання фізичних вправ; неможливість оцінювання розвитку фізичних якостей за навчальними нормативами. Акцентовано увагу на вирішенні проблем дистанційної форми навчання з уроків фізичної культури. Уперше окреслено шляхи подолання проблем дистанційного навчання під час проведення уроків фізичної культури.
Посилання
Kryhan, S. & Dutchak, I. (2022). Aktualni problemy orhanizatsii osvitnoho protsesu zakladiv zahalnoi serednoi osvity v umovakh dystantsiinoho navchannia [Actual problems of organizing the educational process of general secondary education institutions in the conditions of distance learning]. Problemy osvity, 1 (96), 87–102. DOI: http:// doi.org/10.52256/2710-3986.1-96.2022.06 (ukr).
Malovanyi, Yu. I. (2020). Dystantsiine navchannia: realii i perspektyvy [Distance learning: realities and prospects]. Visnyk Natsionalnoi akademii pedahohichnykh nauk Ukrainy, 2 (1), 1–4. DOI: http:// doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-10-1. Retriеved from: https://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/72/101 (ukr).
Natsionalna akademiia pedahohichnykh nauk. Rezultaty opytuvannia «Vyklyky dystantsiinoho navchannia» [Results of the «Challenges of distance learning» survey]. Instytut obdarovanoi dytyny NAPN Ukrainy. 26.06.2020. Retriеved from: https://naps.gov.ua/ua/press/releases/1999/ (ukr).
Ovcharuk, O. V. & Ivaniuk, I. V. (2020). Rezultaty onlain-opytuvannia «Potreby vchyteliv u pidvyshchenni fakhovoho rivnia z pytan vykorystannia tsyfrovykh zasobiv ta IKT v umovakh karantynu» [The results of the online survey «Needs of teachers to improve their professional level in the use of digital tools and ICT in quarantine conditions»]. Visnyk Natsionalnoi akademii pedahohichnykh nauk Ukrainy, 2 (1), 1–4. DOI: https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-7-1. Retriеved from: https://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/50/79 (ukr).
Pavlovic, A., DeFina, L. F. & Koh, H. W. (2021). Keeping children healthy during and after COVID-19 pandemic: meeting youth physical activity needs Pavlovic et al. BMC Public Health 21:485. DOI: https://doi.org/10.1186/s12889-021-10545-x (eng).
Zbanatskyi, V. V. (2021). Zdorovia ditei i medychna sluzhba v zakladakh serednoi osvity [Children's health and medical service in secondary education institutions]. Tsentr hromadskoho zdorovia MOZ Ukrainy. 23.06.2021. Retriеved from: https://phc.org.ua/news/zdorovya-ditey-i-medichna-sluzhba-v-zakladakh-serednoi-osviti (ukr).