ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ СТРЕСОСТІЙКОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Тетяна Сливінська Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти https://orcid.org/0000-0002-4401-8451
  • Аліна Кучеренко Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти https://orcid.org/0000-0001-9801-6403
  • Кльона Алхімова Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти https://orcid.org/0000-0002-9213-7762

DOI:

https://doi.org/10.54662/veresen.4.2023.09

Ключові слова:

інформаційно-методичний супровід, ментальне здоров’я, освітнє середовище, психологічна допомога та підтримка, стресостійкість, учасники освітнього процесу

Анотація

У методичній статті висвітлено аналіз інформаційно-методичного супроводу учасників освітнього процесу в сучасних, кризових умовах життєдіяльності, зумовлених війною та невизначеністю. Розглянуто шляхи психосоціальної підтримки, адресної допомоги, розбудови безпечного освітнього середовища, формування навичок стресостійкості в учасників освітнього процесу. Описано досвід діяльності навчально-методичної лабораторії практичної психології та соціальної роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти щодо повсякденної злагодженої навчально-методичної, консультативної допомоги та підтримки учасників освітнього процесу в Миколаївській області.

Посилання

Bibik, N. M. (2017). Nova ukrainska shkola [New Ukrainian school]. Kyiv: TOV «Vyd. dim «Pleiady» (ukr).

Kohut, O. O. (2021). Psykholohiia stresostiikosti osobystosti [Psychology of personality stress resistance]. (Extended abstract of Doctor’s thesis). Pereiaslav (ukr).

Krutii, K. L. (2019). Stiny, steli ta pidloha, yaki hovoriat. Optymalne peretvorennia osvitnoho prostoru dytiachoho sadochka [Walls, ceilings and floors that speak. Optimum transformation of the educational space of the kindergarten]. Doshkilne vykhovannia, 1, 3 (ukr).

Oliinyk, L. M. (2022). Pisliadyplomna pedahohichna osvita v umovakh voiennoho stanu [Postgraduate pedagogical education in the conditions of martial law]. Veresen, 2(93), 123–134 (ukr).

Shuliar, V. I. (2022). Tsinnisno-etychna paradyhma v systemi literaturnoi osvity Novoi ukrainskoi shkoly (teoretyko-metodolohichna viziia). I chastyna [Value-ethical paradigm in the system of literary education of the New Ukrainian School (theoretical and methodological vision)]. Mykolaiv: OIPPO (ukr).

Teptiuk,Yu. O. (2021). Psykholohichni umovy rozvytku stresostiikosti u sotsialnykh pratsivnykiv riznykh vikovykh katehorii [Psychological conditions for the development of stress resistance in social workers of different age categories]. (Extended abstract of candidate’s thesis). Kyiv (ukr).

Vodolazska, T. V. (2012). Model dobrozychlyvoho do ditei osvitnoho seredovyshcha [A model of a child-friendly educational environment]. Postmetodyka, 5, 13–17 (ukr).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29

Номер

Розділ

Статті