КОРЕКЦІЯ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЗАСОБАМИ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ІНТЕРАКТИВНОЇ ПЛАТФОРМИ BRIOLIGHT

Автор(и)

  • Оксана Бавольська Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти https://orcid.org/0000-0002-9740-9384
  • Андрій Васильєв засновник Briolight, кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів і кредиту, Чорноморський національний університет імені Петра Могили https://orcid.org/0000-0003-3430-3758

DOI:

https://doi.org/10.54662/veresen.1.2021.07

Ключові слова:

Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами; інтерактивна платформа Briolight; корекція розвитку; сенсорна інтеграція

Анотація

У статті висвітлено застосування інструментів інтерактивної платформи Briolight, як ефективного засобу корекції порушень психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Застосування інтерактивних інструментів Briolight ґрунтується на положеннях комплексного залучення провідних аналізаторів.  Визначено основні характеристики інструментів та зміст означеної технології. Розкрито особливості  використання таких інструментів інтерактивної платформи Briolight: інтерактивна підлога, інтерактивна стіна, інтерактивна пісочниця, інтерактивна панель, комплекс розвитку великої моторики, комплекс розвитку дрібної моторики, інтерактивне логопедичне дзеркало, інтерактивний метроном, інтерактивні гіроскопи, тощо. Обґрунтовано доречність застосування інструментів інтерактивної платформи Briolight в корекційно-розвитковій роботі з дітьми, які мають порушення психофізичного розвитку. Окреслено функції педагога, який застосовує цю технологію в корекційно-розвитковій роботі.  Означено перспективи в поглибленому й детальному дослідженні ефективності застосування даного інструменту під час підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти та інклюзивно-ресурсних центрів.

 

Посилання

References

Ajres, Je. Dzh. (2009) Rebenok i sensornaja integracija. Ponimanie skrytyh problem razvitija [Child and sensory integration. Understanding hidden developmental issues] Terevinf (rus).

Beziazychna, O.V. (2019). Sensorna intehratsiia v reabilitatsii ditei z orhanichnymy urazhenniamy nervovoi systemy. [Sensory integration in the rehabilitation of children with organic lesions of the nervous system]. Zbirnyk tez III mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Suchasni pytannia fizychnoi reabilitatsii, rekreatsii ta fizychnoho vykhovannia riznykh hrup naselennia» (pp 26-29). Kharkiv (ukr).

Falasenidi, T.M., Kozak, M.Ya. (2017) Porushennia sensornoi intehratsii u ditei z osoblyvymy potrebamy [Disorders of sensory integration in children with special needs] Molodyi vchenyi 9, 102–104, (ukr).

Kiparenko, O. (2020) Sensorna intehratsiia yak metod korektsii rozladiv u ditei [Sensory integration as a method of correction of disorders in children]. Problemy suchasnoi psykholohii 49, (pp. 152–176). Odesa (ukr).

Martyniuk, V. (2019) Kontseptualni zasady dopomohy ditiam z obmezhenniam zhyttiediialnosti [Conceptual principles of helping children with disabilities]. Mizhnarodnyi nevrolohichnyi zhurnal, 1 (103), (pp. 6–16). Kyiv (ukr).

Omelina L., Jansen B., Bonnechère B., Van Sint S., Cornelis J. J. Serious games for physical rehabilitation: designing highly configurable and adaptable games // Proc. 9th Intl Conf. Disability, Virtual Reality & Associated Technologies, Laval, France, 10–12 Sept. 2012. Online source: http://www.icdvrat.reading.ac.uk/2012/papers/ICDVRAT2012_S06N5_Omelina_etal.pdf

Smiian, I.S., Pavlyshyn, H.A., Korytskyi, H.I., et al. (2008) Reabilitatsiia ditei rannoho viku z urazhenniam nervovoi systemy - zaporuka yikh sotsialnoi adaptatsii. Medychna hidrolohiia ta reabilitatsiia [Rehabilitation of young children with lesions of the nervous system - the key to their social adaptation. Medical hydrology and rehabilitation] Kyiv. (ukr).

Stakhova, L., Dushyna, A. (2019) Sensorna intehratsiia yak metod korektsii porushen movlennievoho rozvytku ditei doshkilnoho viku [Sensory integration as a method of correction of speech disorders in preschool children] Suchasni problemy lohopedii ta reabilitatsii, (pp.127-129), Sumy (ukr).

Vasyliev, A. A. (2016). Interaktyvni systemy v sotsialnii reabilitatsii [Interactive systems in social rehabilitation]. Sotsialna pediatriia ta reabilitolohiia (pp 79-80). Kiev (ukr).

Zakharova, L. H., Nord, H. L. (2020) Tekhnolohii vykorystannia inovatsiinoho interaktyvnoho obladnannia v korektsiino-rozvytkovii diialnosti v umovakh inkliuzyvno-resursnykh tsentriv : motodychni rekomendatsii dlia fakhivtsiv IRTs ta ustanov z inkliuzyvnoiu formoiu navchannia [Technologies of using innovative interactive equipment in correctional and developmental activities in the conditions of inclusive resource centers: methodical recommendations for specialists of IRC and institutions with inclusive form of education]. Mykolaiv : Vyd-vo ChNU im. Petra Mohyly/(ukr).

Zaplatynska, A. B. (2013). Stanovlennia poniattia «sensorna intehratsiia» u korektsiinii pedahohitsi [Formation of the concept of "sensory integration" in correctional pedagogy] Korektsiina ta sotsialna pedahohika i psykholohiia. Vyp. 23 (1). (pp 48–57). Kiev (ukr).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-02

Номер

Розділ

Статті