Index Copernicus Googl Scholar
Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Про нас
Про журнал
Контактна інформація
Інформація
Редакційний штат
Автору
Рецензенту
Політика рецензування
Заява про конфіденційність
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 2 № 2 (89) (2021): Вересень
Том 2 № 2 (89) (2021): Вересень
DOI:
https://doi.org/10.54662/veresen.2.2021
Опубліковано:
2022-01-16
Весь випуск
PDF
Статті
МЕТОДИЧНІ СТРАТЕГІЇ І ТАКТИКИ ВАЛЕОЛОГІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО УРОКУ/ЗАНЯТТЯ ЛІТЕРАТУРИ
2.2. Методичні засади валеологізації сучасного уроку/заняття літератури (стаття друга)
Василь Шуляр
PDF
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ
Марина Домаскіна
PDF
МОБІЛЬНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА
Наталія Клименюк
PDF
МОДЕЛЬ ПСИХОЛОГО-АНДРАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Tетяна Tихонова
PDF
НЕОБХІДНІСТЬ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГУВ СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
Людмила Назарова
PDF
РЕФОРМИ В ОСВІТІ З ПОЗИЦІЙ ІНТЕГРАЛЬНИХ ТЕОРІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ
Ганна Суріна
PDF
ВИВЧЕННЯ СИНТАКСИСУ НА МАТЕРІАЛІ ТВОРЧОСТІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ
Анастасія Кузнєцова
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ПРИСЛІВ’ЇВ ДЛЯ РОЗВИТКУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Світлана Корнєва
PDF
МОДЕЛЮВАННЯ ТРАЄКТОРІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ: ЗДІЙСНЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ САМОДОПОМОГИ ЗАСОБАМИ БІБЛІОТЕРАПЕВТИЧНОГО ЧИТАННЯ
Володимир Гладишев
PDF
АНТИЦИПАЦІЯ ЯК ОДНА З УМОВ ПРОГНОЗУВАННЯ САМОРОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ
Ірина Хозраткулова
PDF
РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЕКСПЕРИМЕНТІВ 2001–2019 рр.
Оксана Коноз
PDF
ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНІФОРМАЦІЇ ПРО ДОЛЕНОСНЕ ВІДКРИТТЯ ХХ СТОЛІТТЯ
Ольга Волос
PDF
ПОЛІТИЗАЦІЯ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО РУХУ В 90-ТІ РОКИ ХІХ СТОЛІТТЯ
Олена Іртищева, Катерина Аркуша
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Мова
English
Українська
Подати статтю
Подати статтю